Top 10 serija
- blackadder
- Član
- Reactions: 473
- Posts: 729
- Joined: Sat Apr 18, 2020 4:24 pm
Top 10 serija
Deset serija koje su vam najbolje.
Moja lista:
10. Sherlock
9. Fargo
8. Westworld
7. The Office
6. Mr. Robot
5. Stranger Things
4. The Wire
3. Game of Thrones
2. Chernobyl
1. Breaking Bad
Moja lista:
10. Sherlock
9. Fargo
8. Westworld
7. The Office
6. Mr. Robot
5. Stranger Things
4. The Wire
3. Game of Thrones
2. Chernobyl
1. Breaking Bad
2
2
Re: Top 10 serija
1. Prijatelji
2. Černobil
3. Zločinački umovi
4. Bull
5. Igre prijestolja
6. 9-1-1
7. NCIS
8. Poaro
9. Bolji život
10. CSI
2. Černobil
3. Zločinački umovi
4. Bull
5. Igre prijestolja
6. 9-1-1
7. NCIS
8. Poaro
9. Bolji život
10. CSI
1
1
Bez obzira koliko se trudite, nikada se ne možete sjetiti kako je vaš san počeo.
- Vanilla
- Aktivan član
- Reactions: 1419
- Posts: 1661
- Joined: Mon Jun 08, 2020 11:59 pm
- Location: Home Sweet Home
Re: Top 10 serija
1. Breaking bad
2. Rectify
3. Mad man
4. Better call Saul
5. Vratit ce se rode
6. The king of Queens
6. Uvod u anatomiju
7. Seinfeld
8. Everybody Loves Raymond
9. Revenge
10. Memoari porodice Milic
2. Rectify
3. Mad man
4. Better call Saul
5. Vratit ce se rode
6. The king of Queens
6. Uvod u anatomiju
7. Seinfeld
8. Everybody Loves Raymond
9. Revenge
10. Memoari porodice Milic
Kad mi dođe da idem, mnogo moram da idem.
Nije važno kuda ću. Nije važno dokle ću.
Došlo mi je da idem i ja idem kao lud
- unutra u mene.
Nije važno kuda ću. Nije važno dokle ću.
Došlo mi je da idem i ja idem kao lud
- unutra u mene.
Re: Top 10 serija
Oj zaboravila sam Raymonda
Big little lies mi se jako svidjela, ali kratka. Ja bih da se još nešto dešaje
Big little lies mi se jako svidjela, ali kratka. Ja bih da se još nešto dešaje
Bez obzira koliko se trudite, nikada se ne možete sjetiti kako je vaš san počeo.
- blackadder
- Član
- Reactions: 473
- Posts: 729
- Joined: Sat Apr 18, 2020 4:24 pm
Re: Top 10 serija
Serije govore dosta o onima koji ih gledaju. Recimo Breaking Bad je omiljena među narkomanima
1
1
Re: Top 10 serija
1. When Calls the Heart
2. Royal Pains
3. Gilmore Girls
4. Virgin River
5. Sweet Magnolias
6. Yusuf
7. Outlander. Ovu nisam gledala sve sezone, bilo je previse nasilja za moj ukus, ali...dobra je.
9. North and South.
10. The Time in Between. Ove sam se zadnje sjetila, i mrsko mi je da prepravim post, al da nije bila bi mi na broju dva. Spanska je, ali potpuno drugacija od onih regularnih sapunica. Opet je imam zelju gledati.
2. Royal Pains
3. Gilmore Girls
4. Virgin River
5. Sweet Magnolias
6. Yusuf
7. Outlander. Ovu nisam gledala sve sezone, bilo je previse nasilja za moj ukus, ali...dobra je.
9. North and South.
10. The Time in Between. Ove sam se zadnje sjetila, i mrsko mi je da prepravim post, al da nije bila bi mi na broju dva. Spanska je, ali potpuno drugacija od onih regularnih sapunica. Opet je imam zelju gledati.
Re: Top 10 serija
Auuu, crni Radosaveblackadder wrote: ↑Tue Aug 18, 2020 8:26 pmSerije govore dosta o onima koji ih gledaju. Recimo Breaking Bad je omiljena među narkomanima
Re: Top 10 serija
Je li moguće da ni za jednu od ovih nikad nisam čuo? Kako je veliki ovaj svijet...Peace wrote: ↑Mon Dec 21, 2020 4:46 pm1. When Calls the Heart
2. Royal Pains
3. Gilmore Girls
4. Virgin River
5. Sweet Magnolias
6. Yusuf
7. Outlander. Ovu nisam gledala sve sezone, bilo je previse nasilja za moj ukus, ali...dobra je.
9. North and South.
10. The Time in Between. Ove sam se zadnje sjetila, i mrsko mi je da prepravim post, al da nije bila bi mi na broju dva. Spanska je, ali potpuno drugacija od onih regularnih sapunica. Opet je imam zelju gledati.
Re: Top 10 serija
Kako nisi cuo za Yusuf, ta se pusta za vrijeme Ramazana na nasim kanalima.
Od ovih s moje liste tvoj bi ukus mozda zadovoljila serija Outlander.
Sve ostale su osvojile vise zensku publiku.
Od ovih s moje liste tvoj bi ukus mozda zadovoljila serija Outlander.
Sve ostale su osvojile vise zensku publiku.
- bakterijasmarsa
- Hiperaktivan član
- Reactions: 579
- Posts: 3510
- Joined: Wed Nov 25, 2020 10:43 pm
- Location: Kikinda
Re: Top 10 serija
Za te Mucke sam cula, ali nikad nisam gledala.
Prijatelje, tu i tamo, poneku bi pogledaj. Ja ih ne bi mogla u top deset.
Re: Top 10 serija
S nasih prostora dobra mi je Tale. I Miris kise na balkanu, tu sam s mamom gledala, pa mi nesto ostala, mozda bas zbog toga, posebna.
Re: Top 10 serija
1.One Tree Hill
2.CSI Miami
3.Married With Children
4.What About Brian?
5.Gilmore Girls
6.Felicity
7.Ally McBeal
8.Twin Peaks
9.Castle
10.Private practice
2.CSI Miami
3.Married With Children
4.What About Brian?
5.Gilmore Girls
6.Felicity
7.Ally McBeal
8.Twin Peaks
9.Castle
10.Private practice
1
1
Re: Top 10 serija
Uh ovo je tesko jer se vise ne sjecam koje sam sve serije gledala...
Ali cu pokusati.. evo prvo mojih top 10 serija koje su zavrsile..
10. Modern Family
9. OITNB
8. iZombie
7. Bones
6. Friends
5. 13 Reasons Why
4. Game of Thrones
3. Breaking Bad
2. The Office
1. True Blood
Ali cu pokusati.. evo prvo mojih top 10 serija koje su zavrsile..
10. Modern Family
9. OITNB
8. iZombie
7. Bones
6. Friends
5. 13 Reasons Why
4. Game of Thrones
3. Breaking Bad
2. The Office
1. True Blood
1
1
Re: Top 10 serija
One koje i dalje igraju..
10. Lucifer
9. Archer
8. Barry
7. The Walking Dead
6. American Horror Story
5. The Handmaid's Tale
4. Money Heist
3. Castelvania
2. His Dark Materials
1. Stranger Things
10. Lucifer
9. Archer
8. Barry
7. The Walking Dead
6. American Horror Story
5. The Handmaid's Tale
4. Money Heist
3. Castelvania
2. His Dark Materials
1. Stranger Things
2
2
Re: Top 10 serija
Nisam stavila El internado, odlična tematika i baš mi je bilo zanimljivo da ispratim.
Re: Top 10 serija
Sad top 10:
10. Archer
9. Family Guy
8.AHS
7. The Simpsons
6. Young Sheldon
5. The Witcher
4. Euphoria
3. The Handmaid's Tale
2. House of the Dragon
1. Stranger Things
10. Archer
9. Family Guy
8.AHS
7. The Simpsons
6. Young Sheldon
5. The Witcher
4. Euphoria
3. The Handmaid's Tale
2. House of the Dragon
1. Stranger Things
Re: Top 10 serija
+1Vjetar wrote: ↑Mon Dec 21, 2020 9:02 pmJe li moguće da ni za jednu od ovih nikad nisam čuo? Kako je veliki ovaj svijet...Peace wrote: ↑Mon Dec 21, 2020 4:46 pm1. When Calls the Heart
2. Royal Pains
3. Gilmore Girls
4. Virgin River
5. Sweet Magnolias
6. Yusuf
7. Outlander. Ovu nisam gledala sve sezone, bilo je previse nasilja za moj ukus, ali...dobra je.
9. North and South.
10. The Time in Between. Ove sam se zadnje sjetila, i mrsko mi je da prepravim post, al da nije bila bi mi na broju dva. Spanska je, ali potpuno drugacija od onih regularnih sapunica. Opet je imam zelju gledati.
.............................................................................................